Saturday, December 25, 2010

Apa Itu MAGICharger? FAQs

1.Apa itu MAGICharger?
MAGICharger adalah Peranti Penstabil Voltan kenderaan seperti kereta, van, MPV, SUV dan lori.

2.Apa fungsi MAGICharger?
MAGICharger berfungsi mengstabilkan voltan kenderaan bermula ketika enjin kenderaan dihidupkan sehingga enjin kenderaan dimatikan.


3.Kenapa kenderaan kita perlu menggunakan MAGICharger ? Dan apa faedahnya?
Penggunaan MAGICharger dapat mengoptimumkan setiap fungsi komponen elektrik dan elektronik serta mempertingkatkan kecekapan sistem elektrik dan elektronik didalam kenderaan seperti sistem penyalaan,sistem suntikan bahan api, Apabila komponen elektrik dan elektronik berfungsi pada tahap optimum disamping sistem elektrik dan elektronik berada pada tahap kecekapan yang tinggi, maka faedah yang akan diperolehi ialah penjimatan bahan api yang boleh mencapai sehingga 30% dan banyak lagi setelah menggunakan MAGICharger.


4.Adakah MAGICharger boleh digunakan pada kenderaan baru atau lama?
MAGICharger boleh digunakan bagi semua kenderaan baru dan lama seperti Kereta,Van, MPV dan Lori yang menggunakan bateri 12volt atau 24volt.

5.Adakah penggunaan MAGICharger dapat memberi kesan sampingan atau merosakan komponen didalam sesebuah kenderaan? Apa buktinya?
Tidak sama sekali. Ini kerana MAGICharger menggunakan Formulasi Teknologi Jepun yang telah pun terbukti keberkesanannya dan tiada kesan sampingan malahan MAGICharger dilengkapi dengan perlindungan fius untuk hayat produk serta keselamatan.

6.Apa kelebihan MAGICharger jika dibandingkan dengan alat penstabil voltan yang lain?
Selain harganya yang tiada tandingan, penggunaan MAGICharger juga sungguh mudah dipasang tanpa perlu pengubahsuaian pada kenderaan,hanya pasang dan guna pada alat pemetik api kenderaan.
.

7.Adakah MAGICharger dilindungi waranti? Berapa lama?
MAGICharger dilindungi WARANTI SATU (1) TAHUN

8.Berapa harga seunit MAGIChargeR dipasaran?
Hanya RM 77.00 seunit


9.Kenapa murah sangat? Ada kualiti ke?
MAGIChargeR hanya dijual dan diperkenalkan melalui agen atau wakil jualan sahaja dan tiada melalui pengiklanan media cetak atau elektronik yang menelan kos yang tinggi. Oleh yang demikian, pengguna dapat memiliki produk pada harga yang mampu dimiliki. Produk yang mahal tidak semestinya berkualiti, manakala produk yang murah tidak semestinya tiada kualiti, yang pasti 'Produk Berkualiti Dijamin Waranti, Anda Pasti Puas Hati'.

10.Apakah yang dapat meyakinkan pengguna untuk menggunakan MAGICharger ?
Untuk pengetahuan semua, kesemua agen atau wakil jualanMAGIChargeR adalah terlebih dahulu menjadi pengguna MAGICharger , Setelah berpuas hati dengan prestasi dan keputusan yang diperolehi setelah menggunakan MAGICharger, mereka dengan penuh yakin telah mengambil peluang untuk memperkenalkan MAGICharger kepada pengguna kenderaan yang lain. Sesungguhnya keputusan ditangan anda dan andalah yang akan menilai MAGICharger …,’INGAT JIMAT , INGAT MAGICharger’